80-208 Gdańsk, ul. E. Orzeszkowej 18
rejestracja: tel. 58 727 05 50
Istnieje możliwość odwołania wizyty drogą mailową ucsstomatologia@gumed.edu.pl
ZAKRES ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
Poradnia świadczy usługi zdrowotne w zakresie chorób przyzębia i błony śluzowej jamy ustnej w ramach kontraktu z NFZ oraz odpłatnie.
Zakres usług:
- Poradnia Chorób Przyzębia i Błony Śluzowej Jamy Ustnej UCS GUMed świadczy usługi w zakresie profilaktyki, diagnostyki i leczenia chorób dziąseł i przyzębia oraz błony śluzowej jamy ustnej Wdraża najnowsze metody diagnostyki i terapii zgodne z aktualnymi światowymi trendami w periodontologii i tzw. oral medicine.
- Prowadzi konsultacje specjalistyczne.
- Współpracuje z lekarzami innych specjalności w zakresie opieki wielospecjalistycznej.
- Poradnia oferuje usługi wysokospecjalistyczne, odpłatne, w tym leczenie chirurgiczne chorób przyzębia (zabiegi sterowanej regeneracji tkanek z użyciem błon zaporowych, materiałów kościozastępczych oraz preparatów biologicznych), a także zabiegi z zakresu chirurgii śluzówkowo-dziąsłowej w tym także z użyciem przeszczepów tkankowych.
W celu uzyskania bliższych informacji i zaplanowania leczenia zapraszamy na konsultację.
KIEROWNIK PORADNI
prof. dr hab. Aida Kusiak – specjalista stomatologii zachowawczej i periodontologii
ZESPÓŁ PRACOWNIKÓW
dr n. med. Hanna Antkiewicz – specjalista periodontologii
dr n. med. Mariusz Bochniak – specjalista periodontologii
lek. dent. Urszula Kunicka – specjalista stomatologii zachowawczej i periodontologii
dr n. med. Agata Ossowska – specjalista periodontologii
dr n. med. Adrian Maj – specjalista periodontologii
lek. dent. Aleksandra Ciesielska – specjalista periodontologii
dr n. med. Dominika Cichońska – w trakcie specjalizacji
lek. dent. Dominik Radzki
lek. dent. Albert Camlet – rezydent
DODATKOWE INFORMACJE:
- Pacjenci przyjmowani są bez skierowania, po uprzedniej rejestracji osobistej lub telefonicznej.
- Pacjenci przyjmowani są od poniedziałku do czwartku w godzinach *8.00 – 18.00, a w piątki w godzinach 8.00 – 14.00.
- Rejestracja pacjentów odbywa się telefonicznie w godzinach 7.30 – 14.30, lub osobiście w godzinach pracy poradni.
W nagłych przypadkach (np. przyjazd chorego karetką z klinik szpitalnych) – pacjenci przyjmowani są niezwłocznie.
- Pacjenci niepełnoletni obowiązani są zgłaszać się w towarzystwie rodzica lub ustawowego opiekuna prawnego, mogącego udzielić informacji o stanie zdrowia dziecka i wyrazić zgodę na leczenie.